mandag 7. mars 2011

småkaotisk

Slik ser stuen min ut for tiden. Haugen med pakker blir bare større og større. Min mor Jorunn som er pakkesentral til vanlig er i Bangladesh. Første uken hun var borte var jeg syk og mannen min var bortreist så ting gikk litt i hytt og pine, og andre uken har vi vært på vinterferie. Jeg har ikke fått oppdatert nepalteppebloggen eller svart på noen av brevene som har kommet i pakkene. Jeg beklager at det har tatt litt tid, men jeg skal se om jeg får svart på spørsmål på bloggen og brev i løpet av uken. Noen av spørsmålene må jeg spørre videre for å få svar, så jeg kan ikke svare på alt med en gang. (Ellers så finner dere det meste av informasjon ved å trykke på bildet til høyre i margen). 
Det er utrolig kjekt å se haugen med pakker vokse. Når jeg får orden på tepper og brev så skal jeg ta stabelbilde med tepper og pakke om og sende dem til Nepal. 
Jorunn har ikke så god nettilgang i Bangladesh, men hun ber meg hilse til dere alle. Om to uker er hun hjemme igjen så da er hun tilgjengelig på mail/nett igjen. 
Ønsker dere alle en god uke :)
Svar på spørsmål:
(kommer etterhvert som jeg får lest gjennom mailen min) 

4 kommentarer:

  1. Lykke til! :))Dere er flinke :)

    SvarSlett
  2. Mektig imponert - rett og slett! Har laget innlegg på bloggen min, som blir publisert i morgen ettermiddag, og brukte en del bilder fra denne bloggen. Satser på at det går greit, så lenge det er for å fronte prosjektet og få folk til å delta.

    Gleder meg til å følge prosjektet videre, og skal sortere garn i helgen slik at det bare er å sette i gang!

    Ønsker dere alle en fantastisk helg!

    =)

    SvarSlett
  3. Hei:-)
    Kjempeflott prosjekt!Ble så glad da jeg kom over denne bloggen.
    Har spredt den på fjesboksia og fått noen kommentarer og vet at flere enn meg jobber med bidrag. Jeg er ferdig med et teppe og min yngste datter er snart ferdig med sitt, venninner og kollegaer holder også på:-) Håper det kommer mange pakker fra Trondheim til dere!

    Beste hilsner fra
    Rosa Bakhagen

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fint prosjekt.Er nå ferdig med et teppe.Sender det i dag.Har reklamert for det på bloggen min og FB.Ønsker deg en riktig fin uke videre og lykke til videre med prosjektet.Bodil.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en hyggelig melding.

Spørsmål vil bli svar på så snart som mulig
med oppdatering i teksten :)